zondag 10 juli 2016

Its not who is on the picture that makes it look great! Vorige week had ik al gepost van hoeveel we te danken hebben aan het team dat altijd backstage werkt. Want zij maken het verschil hoe de acteurs uitkomen in beeld. als acteur sta je op de set of je studeert ergens je tekst in, de mensen backstage die moeten elk keer als eerste daar zijn en als laatste vertrekken. Nu is het Zondag en is het raar, morgen geen opnames meer voor de serie de buurtpolitie ( VTM ) ook niet voor de film de grote geldroof ( Zodiak Belgium ). Terug in een ander ritme. Toch wil ik weer kwijt dat ik iedereen wil bedanken die mij erin steunen en mij begeleiden met alles wat mijn carrière heeft mogen boosten en wat mijn toekomst brengt. I'm no one man army! Dus iedereen echt bedankt voor de mooie seizoenen de film en de vele buikspier trainingen van het lachen en plezier maken, ook al is het soms wa zweten en vloeken op de set! Of een quote 1keer herhalen of euhm 10 :-) Een scene opnieuw doen, ook daarvoor bedankt voor jullie geduld. Als ook de kijker die ervoor zorgt dat de serie een mooi resultaat haalt en ook dat er de film van kwam! Deze zeker komen kijken in de Kinepolis België en ik weet ik heb niet iedereen kunnen raggen, maar jij & jij en zoveel meer weten het "bedankt"! PS op naar de volgende want we blijven niet stil zitten!


via Henny Seroeyen http://ift.tt/29LLI44

Geen opmerkingen:

Een reactie posten