zaterdag 8 oktober 2016

My body #transformation from model to #fitnessmodel and my clothing size to were suits is still the same. To me it is training to have signatures of muscle linings and not have bigger arms. I trained during those years to keep lean at all times for my modeling. A lot of my training methods are with bodyweight and me giving and participating military trainings . #roadworks and #allroundsports . I still have a costume size 48/50 as at the beginning of my modeling career . Meaning you can have a lean posture and still look sportive! The ingest part is food and Nutritions and only a part is about training . #model #bodytransformation fueled by #olimpsportnutrition . . #NEDERLANDS . Mijn lichaam transformatie van model tot fitnessmodel en mijn kledingmaat voor mijn kostuums zijn nog steeds hetzelfde. Voor mij is het trainen om de tekening van de spieren te verfijnen. Tijdens mijn modellen werk bleef ik mager met een Sixpack al dan niet scherp. Veel van mijn trainingsmethoden zijn met lichaamsgewicht door de gevechtsporten en het les geven van militaire fysieke trainingen. Roadworks en allroundsports. Ik heb nog steeds een kostuum maat 48/50 zoals in het begin van mijn carrière als model. Dit betekent dat u een klein (niet breed) postuur kunt hebben en nog steeds sportief voorkomen hebben! Het belangrijkste is en blijft de voeding en deels is maar de training. Lichaams transformation . #gym #fitness #fit #fitnessaddict #fitnessmodel #fitnessmotivation #shredded #shred #shredz #grind #grindmode #timetogrind #timetogrindandshine #belgiumfinest #belgianfinest #fitdutchies #fitdutchie #summerfit #dutchfitness #fitbelgium #summerbody #fitfam #fitspo


via Instagram http://ift.tt/2daF6Mv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten