donderdag 5 oktober 2017

First txt in 👉English then in 👇dutch (Nederlands) . This is a behind the scene shot 🎬 of one of the last episodes from "de buurtpolitie" where I play the role of a policeman in a special intervention team. In the show I get to do more and more stunts wich I can use my military experience! It is important that I stay fit and that my physical condition stays optimal and even beter than before. Did you have the chance to see the episode where we rappeled down the roof to prevent a hostage situation? 💥Nederlands💥. Dit is een shot achter de schermen 🎬 van één van de laatste uitzendingen van de tv serie “ de buurtpolitie “ waar ik een agent van een speciaal interventie team speel. Doordat ik in de serie meer en meer stunts doe kan ik mijn militair verleden gebruiken om bepaalde acties uittevoeren daarom is het ook belangrijk om fit te blijven en mijn kracht en conditie optimaal te behouden en zelfs verbeteren. Heb jij de aflevering al gezien waar mijn collega en 👉 @ost.tim en ik via het dak naar beneden een rappel doen en zo een gijzeling voorkomen. . . . . . . . . . . . . #Inspecteur #tomvaneetvelde #debuurtpolitie #timost #hennyseroeyen #dbp #grotehoogtes #spanning #tobin #robinentom #robinverhaegen #rotom #osttim #stuntteam #vtm #proximustvgids @ost.tim @hennyseroeyen #rappel #filmcrew #behindthescenes


via Henny Seroeyen http://ift.tt/2yssv3d

Geen opmerkingen:

Een reactie posten